Post by ringhousumarcont on Mar 8, 2022 9:11:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Froglike: The Frog Roguelike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp mynt ▞▞▞
▞▞▞ Froglike: The Frog Roguelike 2022 version ▞▞▞
Bästa indiespelet någonsin.
Ärligt talat var jag osäker på att installera detta eftersom det inte hade några recensioner, men jag älskar det. Animationen är söt och retro, den har en berättelse men den är inte överväldigande viktig, jag kanske bara är långsam men det är faktiskt en utmaning ibland. Så ja, jag rekommenderar definitivt att du testar detta spel
Roligt och beroendeframkallande! Älskar rouge som och kan inte vänta på att se hur detta utvecklas!
Spelet var fantastiskt, men behöver lite randomisering på varje nivå varje gång spelarna blev besegrade.
polerad och inte alltför tung
Spelet är irriterande svårt, du kan bara hålla upp en kraft åt gången och de är verkligen inte så värdefulla.
Riktigt coolt och originellt spel, älskar det
det här spelet är väldigt roligt och har en fantastisk konststil och det finns inga obligatoriska annonser och jag älskar det här spelet så mycket tack för att du gjorde det här spelet så mycket utvecklare
Bra spel. Välprogrammerad och hittills inga buggar alls! Jag är glad att jag lyssnade på den bästa twitch-streamern som finns, froggy, och laddade ner det här spelet! 10/10 skulle rekommendera. Grodor är verkligen fantastiska
Froglike: The Frog Roguelike อาร์เคด zxmi
Bra spel, jag ser inga problem med det. Det är som ett rougeliknande/bullet hell typ spel och blir aldrig gammalt.
Bra roguelike twist på frogger som har spelat i 10 minuter och redan fastnat. Undrar om det finns någon berättelseutveckling?
Fantastisk grafik, helt klart mycket arbete och kärlek som lagts ner i dem. Spelmässigt är det ibland svårt att se vad som händer. Överlag bra spel!
Riktigt roligt fartfyllt spel. Är det inte en froglite?
mycket intressant spel och konststil är bra....
Älskar det! Väldigt sött och roligt spel att spendera lite tid på
Jag kanske är partisk, för roguelikes är mitt jam, men det här är ett av de mest genuint bra mobilspel jag har spelat. Smidiga kontroller, rolig grafik, har inte haft en annons som dyker upp mitt i ingenstans. Allt som allt ett ganska stabilt spel.
👍🏻
Spelet är bra men det blir ganska tråkigt efter ett tag
Otroligt välgjord. Fantastiskt <3
Enkelt, roligt spel. Älskar konststilen och animationerna. Jag önskar att jag kunde betala för att ta bort annonserna.
The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan Adventure hdve
Froglike: The Frog Roguelike Arcade keyr
Rolig, smart och söt grafik. Coolt spel.
Utmärkt spel. Vad jag dock saknar är en implementering av Google Play Games med prestationer och mestadels topplistorna. Förhoppningsvis läggs det till snart. Det ger dig en stjärna till.
Mycket trevligt spel och konst. Jag gillar att det inte finns så mycket reklam i appen.
Froglike: The Frog Roguelike Arcade obdb
Älskar det här spelet. Tack så mycket för den bästa upplevelsen i mitt liv. Underbar konst. Vackra logotyper. Kul i solen. Robert shmobert
Ganska bra, exakt som beskrivet och har en rolig inställning till den rouge-liknande genren.
Jag älskar det här spelet. Jag bara gör. Det är en rättvis, lättspelad roguelike med en färgstark miljö, värmande och njutbar musik och vänliga karaktärer! Det är allt jag ville ha i ett amfibiepaket och jag älskar det.
OTROLIG grafik, fantastiskt unikt spel som jag aldrig sett någon annanstans. Bortblåst!
Cool retro pixel animation. Engagerande och.intressant utmanande.
BRA, så bra spel, fler spellägen kanske kan läggas till?
Det här spelet kommer att äta upp all min lediga tid när jag inte bara kan sitta hemma och jag bara njuter av spelet.
Vackert spel! Söt design, roligt spel, lätt att lära sig, och det finns tydligen en BTG-groda, så det är coolt! Edit: Får jag tillägga att jag precis fick reda på den viktigaste spelmekanikern, tryck för att bli snurrig
Fantastisk rogue-lite. Smidigt spel med fantastiska bilder. Unik inställning och fantastisk grafik. Det enda detta saknas är ett sätt att stödja utvecklaren annat än att titta på annonser 👍🏼
Bra spel! Roliga upplåsbara och söt design
Så bra spel och älskar skalen fortsätt så.😋
Detta är ett mycket bra kulhelvetsliknande spel med stigande svårighetsgrad
Pogrz🥶👌
Vilket snyggt och roligt litet spel. Perfekt för en snabb runda eller för lite längre kul. Glad att jag hittade detta.
Jag letade efter ett enkelt grodspel och upptäckte en hel upplevelse som är rolig och engagerande, musiken är fantastisk!
Lätt arkadspel. Inte illa i sig men intresserar mig inte.
Det här är en rolig dash typ av spel med en groda som den som inte gillar grodor såklart gör folk men stål. Det enda riktigt klagomålet är att de inte berättar vad föremålen gör så långt tror jag, du måste använda dem för att ta reda på vad de häxar är bra men stål det skulle vara trevligt att veta vad ditt föremål kommer att göra, och förutom det tycker jag att det är ett ganska roligt spel visst måste vissa saker fixas men ja det är verkligen allt